ÚJ TÖRI

AZ ÚJ TÖRIM JANUÁR 15. -TŐL MEGJELENIK. A TARTALOM MÁR OLVASHATÓ::::: ANGEL WINGS

2010. július 23., péntek

Vérszomj 4.fejezet Ízelítő

Itt egy kis ízelítő a következő feji-ből. A teljes rész majd csak pár nap múlva akarom felrakni. Remélem felkeltem majd az érdeklődéseteket.

Futni kezdtem a házban, és mint két kisgyerek úgy kergetőztünk. Aztán megfogott, és elborultunk, keresztül a padlón. Ha valaki látta volna - de csak a végét - félreértette volna. Már megint vibrált a levegő. Ilyen jól még senkivel nem éreztem magam. Vele tényleg önmagam lehetek. Lemászott rólam és mellém ült. Ránéztem, és ő is rám nézett. Szemünk összeforrt. Igaz az enyém vörös, az övé pedig aranybarna. Ekkor valami nagyon furcsa dolog történt. A szája nem mozgott mégis hallottam a hangját. „Miért érzem ezt folyton, mikor a közelében vagyok? És vajon ő is érzi ezt?Nem hiszem, mivel ő újszülött. De mégis annyira más mint a többi. Jasper nem hisz majd a szemének. ,,
Kerek szemmel néztem rá. Nagyon meglepődtem. Ez nem lehetséges, én, én.. hallottam a gondolatait?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése