ÚJ TÖRI

AZ ÚJ TÖRIM JANUÁR 15. -TŐL MEGJELENIK. A TARTALOM MÁR OLVASHATÓ::::: ANGEL WINGS

2011. április 15., péntek

Hírmorzsák

Na sziasztok!.. Az alábbi hírt hoztam, aki még olvassa a lapot :):).. mostanában írtam pár fejezetet, de sajnos lassan haladok :S.. azt hiszem nem soká felkerül a legújabb fejezet, és visszajelzek a cserejelzésekre is. Ha nem is most.. de nyári szünetben több időm is lesz írni, és remélem sűrűbben rakhatok fel nektek új fejezeteket. Most sajnos még 1-2 hónap kihagyásokkal lesz berakva, mivel most itt vannak nyakamon a vizsgák is :S.. az év vége, és még sok más. Remélem kitartóak lesztek ;)

Az Angel Wingset meg egyenlőre bezárom, és nyáron újrakezdem.. gondolom már tudjátok miért. Addig meg majd összehordok nektek valamit, csak ,hogy legyen mit olvasni.. én pl. most arra gondoltam, hogy aki itt van az csak szeret olvasni, és agyal, hogy milyen könyvet olvasson :D Gondoltam, hogy berakok pár könyvet ajánlónak, aszerint amit olvastam, és jónak találtam, vagy nem olvastam, de jónak találom, és el szeretném olvasni:)

Pusziii Bella08 ;) ♥ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése